Пошук по www.active.lviv.ua:
Пользовательского поиска

Двигуни внутрішнього згоряння

Про надувний човен, електродвигун, двигун внутрішнього згорання, GPS навігаію, карти, ехолот

Мотори

» 24.08.2007 09:37 am

Купил мотор "салют",новый ,воды не видел, но вот проблема - не заводится. Есть ли в наших рядах мастера-умельцы по ремонту подобных агрегатов?? или подскажите к кому обратиться??
Заранее благодарен.

Аватар користувача
Юра
 
Повідомлення: 329
З нами з: 14.01.2007 03:52 pm
Звідки: Львів

Re: Ремонт мотора

» 25.08.2007 09:29 am

На вулиці Липинського біля НІКО є салончик Хонда там продають квадроцикли Двигуни і т.п. вони мають сервісний центр. Я говорив з майстром- він займається не тільки обслуговуванням хонди і казав приносити при потребі йому всі двигуни можна!

Аватар користувача
Romko
 
Повідомлення: 257
З нами з: 30.05.2007 02:32 pm
Звідки: Львів

Re: Ремонт мотора

» 27.08.2007 11:15 am

Паааасибо Romko :mrgreen:

Аватар користувача
Юра
 
Повідомлення: 329
З нами з: 14.01.2007 03:52 pm
Звідки: Львів

помогите с выбором и консультацией

» 07.11.2007 01:23 pm

Нужна консультация специалистов.
В бензиновом бачке от лодочного мотора появилась ржавчинаЗображення, как от нее избавиться, и каким образом (кислоты, антикоры и т.п.)?????

Аватар користувача
Юра
 
Повідомлення: 329
З нами з: 14.01.2007 03:52 pm
Звідки: Львів

Re: Мотори

» 07.11.2007 03:17 pm

Это что, стальной бак? Что за мотор такой? А ну подробнее...

Аватар користувача
Pavel K
Львівський клуб активного відпочинку
Львівська обласна федерація риболовного спорту
 
Повідомлення: 2777
З нами з: 12.02.2007 09:10 pm
Звідки: Львів, Cихів O67927O677

Re: Мотори

» 07.11.2007 05:15 pm

Мотор купил сегодня с самого утра, вроде рабочий, но до очистки бака заправлять боюсь, как бы карбюратор не забился, бак вроде с нержаейки , но по стенкам куча ржавчины, :( Такой мотор вижу впервые, из стьарых варриантов (Германия или Бельгия), есть на корпусе только название, EVINTRUDE

Аватар користувача
Юра
 
Повідомлення: 329
З нами з: 14.01.2007 03:52 pm
Звідки: Львів

Re: Мотори

» 07.11.2007 05:43 pm

Самым интересным является факт присутствия ржачины вообще - особенно для двухтактника, в горючке которого постоянно масло...
Да еще и бак из нержавейки :). Уверен, что ржавчина? Может многовековые масляные пленки пожелтевшие?
В общем так - кислотами и антикорами не балуйся пока. Если уверен, что ржавчина - то пока чисто механическая очистка. Бак отсоединяй, снимай, глуши выходы патрубков, в бак банально чистящего порошка ложку (для кафеля, сантехники), пару пригоршней песка и в идеале - керамзита. Можно мелкого 0,5-1 см гравия.Чуть воды теплой и... придется потрясти хорошенько, круговыми движениями для каждой плоскости, поворачиваю бак этой плоскостью к низу. Затем все сливаешь, хорошо промываешь под струёй (особенно швы, если есть), по максимуму промакиваешь тряпьём (сразу! Заталкивай внутрь, потом пинцетом или проволочным крючком достанеш). Если качество очистки удовлетворит, в бак масла, хорошо дать растечся по стенкам, и оставить стекать на ночь.
З.Ы. Про движки Evinrude слыхал, а про Evintrude - нет...

Аватар користувача
Pavel K
Львівський клуб активного відпочинку
Львівська обласна федерація риболовного спорту
 
Повідомлення: 2777
З нами з: 12.02.2007 09:10 pm
Звідки: Львів, Cихів O67927O677

Re: Мотори

» 07.11.2007 05:48 pm

Спасибо за совет, сегодня же займусь этой процедурой, То что ржавчина - 100 %, Еще такой вопросик, в каком соотношении давать бензин + масло?? Собираюсь в субботу опробовать мотор :)

Аватар користувача
Юра
 
Повідомлення: 329
З нами з: 14.01.2007 03:52 pm
Звідки: Львів

Re: Мотори

» 07.11.2007 06:00 pm

Обычно 1:50. 100 мл масла на 5л бензина.
Проверь наличие и состояние топливного фильтра тонкой очистки, в разрыве шланга перед карбюратором должен быть.

Аватар користувача
Pavel K
Львівський клуб активного відпочинку
Львівська обласна федерація риболовного спорту
 
Повідомлення: 2777
З нами з: 12.02.2007 09:10 pm
Звідки: Львів, Cихів O67927O677

Re: Мотори

» 07.11.2007 07:00 pm

на рахунок баків та і іржі....парився я колись з совдеповськими віхрьовскими бачками...
фільтр тонкої очистки частково допоможе,але треба встановлювати перед "грушою", в іншому випадку заляже клапан у груші....взагалі я б рекомендував такого бачка позбутись, а придбати пластиковий (квік сільвер наприклад)...якщо бак пустив ржу,чисти йог не чисти,малюй не малюй-нічого доброго з цього не вийде.... у ньому оббите покриття з свинцю у середині....навідь якщо його вилікуєш від іржі на майбутнє рекомендація:не залишай бак пустим на довгий термін...бензин з маслом якщо він постояв більше місяця-краще не використовувати....
на рахунок масла-однозначно 1:50...більше - буде поганий пуск,менше-кольцам хана наступить...хоча МЕРКУРІ рекомендує після обкатки і 1:50 і допускає 1:100(для європейських країн)...по маслам не погано зарекомендував себе квік сілвер (сам використовую на двухтакному мерку)....товариш використовує хадо....ніби нормально....
яка потужність двигуна?

Аватар користувача
Остап
 
Повідомлення: 246
З нами з: 16.10.2007 12:49 am
Звідки: Львів

Re: Мотори

» 07.11.2007 07:20 pm

Остап написав:....взагалі я б рекомендував такого бачка позбутись, а придбати пластиковий (квік сільвер наприклад)...якщо бак пустив ржу,чисти йог не чисти,малюй не малюй-нічого доброго з цього не вийде.... у ньому оббите покриття з свинцю у середині...

На рахунок заміни - 100% згода, але здається мені, що мова йде про бак "внутрішній", вбудований... Знайди ще такий :roll:
Юра, бак виносний чи всередині двигуна?

Аватар користувача
Pavel K
Львівський клуб активного відпочинку
Львівська обласна федерація риболовного спорту
 
Повідомлення: 2777
З нами з: 12.02.2007 09:10 pm
Звідки: Львів, Cихів O67927O677

Re: Мотори

» 07.11.2007 09:07 pm

Мощность движка нигде не указана, но судя по размеру мотора, думаю до 3 л/с наверное кубиков 50-75.
Бак стационарный емкостью "аж" в целый 1 литр :shock: , крепится на 2-х болтах, я его снял для промывки, никаких трудностей эта процедура не составила, если немного подумать, наверное можно запросто прикрепить другой бачок. Еще думаю прикрепить к шлангу подачи топлива бензиновый фильтр для авто, это наверное хоть как-то будет предохранять карбюратор от засорения. Что думаете по этому поводу??

Аватар користувача
Юра
 
Повідомлення: 329
З нами з: 14.01.2007 03:52 pm
Звідки: Львів

Re: Мотори

» 07.11.2007 09:35 pm

Юра написав:...если немного подумать, наверное можно запросто прикрепить другой бачок.

Хуже не будет, однозначно. Главное чтоб поместился нормально, стенки были толстые и пробка горловины была надежна (это если не настоящий бак, а подвернувшаяся пластиковая ёмкость)

Юра написав:Еще думаю прикрепить к шлангу подачи топлива бензиновый фильтр для авто, это наверное хоть как-то будет предохранять карбюратор от засорения. Что думаете по этому поводу??

А что, штатного нет? Посмотри внимательно, он маленький, как пробка от ПЭТ бутылки.
Если нет, то для начала попробуй обязательно без него, а потом вреж обычный малогабаритный для авто. Фильтр создает дополнительное сопротивление подаче топлива. Чтоб не получилось падение тяги и длительные поиски причины...

Аватар користувача
Pavel K
Львівський клуб активного відпочинку
Львівська обласна федерація риболовного спорту
 
Повідомлення: 2777
З нами з: 12.02.2007 09:10 pm
Звідки: Львів, Cихів O67927O677

Re: Мотори

» 08.11.2007 12:37 am

евенрайд здається років 10-ть малопотужних моторів не випускає...хоча бренд хороший і досить надійний...
на рахунок фільтра - згідний з Pavel K,потужність зменшиться(поки фільтр чистий-все гуд,трохи пропускна спроможність зменшиться-будуть пріколи..."самотьоком" бенза в карбюратор поступає...малопотужні двигуни дуже чутливі до цього)...до прикладу взяти мерк 2,5 л.с. і 3,3-різниця у діаметрі жекльора тільки...і 10 і 15 л.с. - теж саме...обєми двигунів одинакові...
на рахунок бачка є вихід з положення...знімаєш бачок,їдеш на вул.Личаківську 28-авторем.завод перша прохідна(там кухні ремонтують військові) є там фірма яка тобі з нержавійки "забацає" любий бачок,навідь по формі твого...
колись давно була така історія у мого товариша на моторі "Стріла" 19-лахматого року випуску...і в гальваніку давали бачок,і на покраску-ніфіга...ржавів...поставили з нержавійки, по сьогоднішній день їздить... :) :) :)
подивився б на евенрайда з задоволенням...кинь фотку - може і бачок від іншого двигуна підібрати можна...джонсон 3,5 і мерк 3,3 - практично однакові і майже взаємозамінні запчастини...виробники тільки відрізняються(ціна теж)...евенрайд впринципі це той самий нісанн марінер(запчастини одні і ті самі,тільки зборка різна)...
доречі проблеми з іржою дуже часто зустрічаються у двигунів які експлуатувались у соленій воді...це стосується корозії дейвуда і помпи...це так до слова ....що не зрозуміло-пиши....

Аватар користувача
Остап
 
Повідомлення: 246
З нами з: 16.10.2007 12:49 am
Звідки: Львів

Re: Мотори

» 08.11.2007 12:54 am

А что, штатного нет? Посмотри внимательно, он маленький, как пробка от ПЭТ бутылки.

Pavel K,там може бути сітчатий філтр прямо у крані бака(в старших моделях так і було)....

Аватар користувача
Остап
 
Повідомлення: 246
З нами з: 16.10.2007 12:49 am
Звідки: Львів

Далі

Повернутись в Човни, мотори, ехолоти, GPS, навігація, карти



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей