Пошук по www.active.lviv.ua:
Пользовательского поиска

Двигуни внутрішнього згоряння

Про надувний човен, електродвигун, двигун внутрішнього згорання, GPS навігаію, карти, ехолот

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 30.03.2016 03:22 pm

Добрий день, хочу придбати собі мотор Parsun 5.8 може хтось користується даним мотором, які враження нюанси недоліки?

_ROMAN__
 
Повідомлення: 9
З нами з: 27.08.2012 01:59 pm

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 30.03.2016 06:57 pm

Я користуюся Третій сезон. Брали новий. Власне, вже в такому обємі, маторчик люкс. Взагалі, він повністю передертий з мерка. Їздив у нас на 95, 92-й. Після довгого простою його треба розворушити-перший запуск-прокачати стартер, побавитись підсосом, зате потім з 1-2 ривків заводиться добре. Трохи вібрує, але думаю, це всі двохтактні так.

Аватар користувача
oleh
 
Повідомлення: 826
З нами з: 11.09.2008 04:58 pm
Звідки: Львів

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 04.04.2016 10:34 am

_ROMAN__ написав:Добрий день, хочу придбати собі мотор Parsun 5.8 може хтось користується даним мотором, які враження нюанси недоліки?

Користувався таким весь минулий сезон.Непоганий моторчик, тим більше за такі гроші. Досить тихий, економний. На моєму човні (Барк - 320, кільовий, з суцільним жорстким дном) я (76 кг) зі всім своїм спінінговим причандаллям без проблем виходжу на глісуючий режим. Двом в човні вже складніше, але після деяких маніпуляцій (таких як зміщення в центр човна) теж можна вийти на гліс. За рік користування ніяких проблем не було помічено (хіба що є невелике підтікання в лежачому положенні, звідки - хз).
З приводу вібрації - стандартна фішка всіх двохтактників.

Аватар користувача
Mari1yn
Львівський клуб активного відпочинку
 
Повідомлення: 253
З нами з: 24.04.2011 12:28 pm
Звідки: Новояворівськ

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 04.04.2016 11:16 am

Mari1yn написав:...З приводу вібрації - стандартна фішка всіх двохтактників.

Треба казати, всіх одноциліндрових двохтактників.
Двохциліндрові вже так не ковбасить
:)

Аватар користувача
@doc
 
Повідомлення: 736
З нами з: 16.03.2010 09:18 pm
Звідки: львів

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 18.07.2016 05:21 pm

Підкажіть будь-ласка майстра, який би міг підрегулювати двохтактний мотор. Бо мій Parsun щось почав трохи халтурити після зими. Є такі майстри у Львові?

Аватар користувача
Mari1yn
Львівський клуб активного відпочинку
 
Повідомлення: 253
З нами з: 24.04.2011 12:28 pm
Звідки: Новояворівськ

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 18.07.2016 05:40 pm

Салон Ямаха 096-65-65-518.
Володя (приватно, колишня Шипшина 067-724-42-11)

Nick
 
Повідомлення: 45
З нами з: 05.04.2010 03:21 pm
Звідки: Львів.

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 08.08.2016 10:30 pm

Nick написав:Салон Ямаха 096-65-65-518.
Володя (приватно, колишня Шипшина 067-724-42-11)



Дякую за хорошу наводку і хочу передати далі наступну інформацію. Другий номер не можу рекомендувати (той шо Володя), оскільки людина не хоче зв'язуватись з Парсунами чи їм подібними. За його словами "вони не регулюються" і "мені би щось типу Меркюрі і бажано від 5-ти коней і вище". На мою репліку чи багато знайдеться в Львівській області двигунів Меркюрі від 5-ти коней відповіді не було. Зате в салоні Ямаха хлопака за дві години і за невелику ціну відрегулював моторчик (який не регулюється) так, що він так з салону коли я його купив не працював. Сміло рекомендую, хороший моторист, розуміється на тому :super1

Аватар користувача
Mari1yn
Львівський клуб активного відпочинку
 
Повідомлення: 253
З нами з: 24.04.2011 12:28 pm
Звідки: Новояворівськ

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 21.11.2016 06:01 pm

Припас я з Аліекспресу фільтриків для свого мотора.
IMG_20161121_163008.jpg

Сиджу тепер над ними і думаю- куда їх правильно втулити?
Між баком і краником, чи між краником і карбюратором?
хзн...
Люди з технічним складом ума!
Підкажіть шось...
:?

Аватар користувача
@doc
 
Повідомлення: 736
З нами з: 16.03.2010 09:18 pm
Звідки: львів

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 21.11.2016 08:18 pm

Ну ти ж автомобіліста чи як? Найтонша дирка яка б могла забитись- жикльор карбюратора, але я б більше дбав би про то, шоб втулит фільтр під корпус мотора, тобто після крану, аби не теліпався... Якшо є тех. умови яких я не відаю- сорію )))

Аватар користувача
Петрович
 
Повідомлення: 1032
З нами з: 20.08.2008 12:00 pm
Звідки: Santa Barbara, Ukraine :), Lviv

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 21.11.2016 08:50 pm

@doc написав: куда їх правильно втулити?

Тули фільтр ПЕРЕД карбюратором. Так було завжди.
Якщо є місце,то ще один можна поставити після бензобачка. :)

Аватар користувача
Jigmen
Львівська обласна федерація риболовного спорту
 
Повідомлення: 608
З нами з: 06.03.2009 11:52 am
Звідки: Львів

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 21.11.2016 09:28 pm

Хзн, в ПП підказуть не пхатися в середину, щоб нічого не попсути, а просто кинути пару фільтрів всередину в бак.
Може так дійсно простіше.
:roll:

Аватар користувача
@doc
 
Повідомлення: 736
З нами з: 16.03.2010 09:18 pm
Звідки: львів

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 23.11.2016 02:22 pm

Маю Ямаху стареньку 2001-го року 3,3 кс. Там фільтр стоїть після бака.

Аватар користувача
plano
Львівський клуб активного відпочинку
 
Повідомлення: 260
З нами з: 05.01.2009 12:27 pm
Звідки: Львів

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 27.12.2016 06:39 pm

Добрався накінець-то до моторчика.
Розібрав капот...
А він там так щільно упакований :o
IMG_20161227_142438.jpg

Зразу розрішилося питання, де ставити фільтр - між баком і краном, чи між краном і карбуратором -
IMG_20161227_141211.jpg

:)
Кран на самому баку стоїть ...
Відповідно врізав, куда влазило.
IMG_20161227_141759.jpg


Тепер сиджу, думаю - може нуйогона було :?
Зрештою, завжди можна знову поставити суцільну трубку.

Ну, чекаєм відкритої води...
IMG_20161227_143613.jpg

:wink:

Аватар користувача
@doc
 
Повідомлення: 736
З нами з: 16.03.2010 09:18 pm
Звідки: львів

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 27.12.2016 09:02 pm

@doc написав:Зразу розрішилося питання, де ставити фільтр - між баком і краном, чи між краном і карбуратором

Логічно фільтр поставити одразу на виході з баку(щоб краник також не засмічувався), але по великому рахунку- пофіг на тій ділянці. :) Розташування крана(вмонтованого у бак) не залишає вибору. А от сині кліпси, якими змонтовано приєднання(т.зв. електр. врізка) рекомендую прибрати взагалі. Монтаж бажано здійснити пропаяною скруткою, герметизацію місця приєднання промазати будь-яким гумовим клеєм, поверх- термофітною трубкою(фініш). Досвід підказує, що це буде оптимальним(!) рішенням для такого типу середовища експлуатації. Сорі за "багатобукв". :oops:
Успіхів.

Аватар користувача
RAT
 
Повідомлення: 571
З нами з: 02.06.2008 07:43 pm
Звідки: Lemberg/(Iv.Vyhovsky/Tadzhytska str.)

Re: Двигуни внутрішнього згоряння

» 15.01.2017 10:50 pm

Всіх з Різдвом Христовим. Хто може сказати про двигун Сельва Піранья 9.9 (4 такта). Інформації дуже мало. З повагою.

tyma61
 
Повідомлення: 14
З нами з: 05.01.2014 02:37 pm
Звідки: м.Львів

Поперед.Далі

Повернутись в Човни, мотори, ехолоти, GPS, навігація, карти



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей