Маю два Bailonga. При купівлі на радіоринку не ведіться на найдорожчі наворочені моделі. Майже у всіх них заднє розташування акумулятора з діодом-габаритом для велосипедистів. Купив собі одну з таких за 240 грн. рік тому, зараз напевно дорожче. Тверда коробка з кришкою на магніті, автомобільна зарядка, зйомний акумулятор з перехідником на три батарейки ААА. Спочатку думав - вау! На ділі -пшик. Світловий потік дійсно вражає. Але при безперервній роботі акумулятор сідає в нуль хвилин за 30-40. Три режимим роботи: потужний, економний і переривчастий. Тому дійсно, щоб просто вимкнути ліхтар треба тиснути кнопу три рази. Перехідник для батарейок виявився бракованим- його контакти не входять в пази від акумулятора. Автомобільна зарядка- як на мене фігня. Сумніваюся, що вночі ви будете годину ганяти мотор, щоб зарядити сівший ліхтарик.
Більше задоволений дешевшим Байлонгом. Служить четвертий рік. Світловий потік десь на 40% слабший, ніж у топ-моделей, зате час безперервної роботи біля 2 год. І режимів не має, вимикається зразу.
Вгадати з китайцями важко, потужність визначите при покупці, а ємність? Як на мене, чим більша і масивніша батарея- тим краще. Ліхтарики з мініатюрними корпусами типу тонких пластин виглядають круто, але розряджатися будуть миттєво. Обірвався, перев"язався, а ліхтаря вже нема.
Вихід - брати з собою кілька штук. Сів один- начепив другий. Для підсвітки робочого місця і табору викристовую пару стаціонарних діодних ламп.
Але враховуючи, що пристойні налобники від Petzl чи Black Diamond коштують 1500-2000 грн., за їх вартість можна купити 5-6 Байлонгів
