Проходив реєстрацію весною. Реєстрував дві лодки. Одну з двотактним мотором, а другу реєстрував просто як веслову, оскільки на електромотор не хотів вже збирати документи. Електромотор також реєструється так само як мотор бензиновий, і готується такий самий пакет документів. Процедура копітка, довга та не дешева. Реєстрація відбувається в Києві, документи помагають збирати інспектора на Науковій, і потім самому потрібно відправляти поштою. Потім техогляд це вже на Науковій, і знову документи в Київ, аж потім судновий білет. Також здавав на права, хоча це вже друга історія. Можу сказати, що на всі нарікання які я, наслухався про інспекторів держморінспекції, відношення до мене було добрим, все пояснили, допомогли і вболівали за групу на екзамені в Луцьку.
Дмитро*TRIUMF*
Повідомлення: 14
З нами з: 09.05.2012 11:38 pm
» 22.01.2014 03:43 pm
підскажіть на човен 330 довжини і 450кг грузо підйомності потрібні документи права номера
"Не підлягають реєстрації веслові судна, що використовуються без двигуна, довжиною до 2,5 метра." КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ , П О С Т А Н О В А від 22 жовтня 2008 р. N 933 Документ 933-2008— Редакція від 07.03.2012, підстава 159-2012-п
Питання: Що не підлягає реєстрації? Судно до 2,5 м в довжину обов'язково без двигуна. Згідно з постановила КМ N 933 (933-2008-п) від 22.10.2008
хоча більшість сайтів і в правилах прописано й таке: Згідно з чинним законодавством, не підлягають реєстрації лише надувні гумові човни вантажопідйомністю менше 225 кг. Про це наприклад написано тут: http://ratusha.lviv.ua/fisan.html
А "простудіювавши" пропозиції - всі човни, які я побачив, розміром 2,5м мають вантожопідйомність більшу ніж 225кг, а саме 250кг.
веслові судна, що використовуються без двигуна, довжиною до 2,5 метра. { Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 933 ( 933-2008-п ) від 22.10.2008 }
ну і останє що знайшов: КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А від 22 жовтня 2008 р. N 933 Київ
Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань державної реєстрації суден
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 159 ( 159-2012-п ) від 29.02.2012 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України з питань державної реєстрації суден зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 р. N 933
ЗМІНИ, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України з питань державної реєстрації суден
1. У Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 1997 р. N 1069 ( 1069-97-п ) (Офіційний вісник України, 1997 р., число 40, с. 24; 1999 р., N 13, ст. 519; 2004 р., N 30, ст. 2016; 2006 р., N 10, ст. 621):
1) доповнити пункт 2 абзацами такого змісту:
"спортивні судна, перелік видів яких затверджує Мінсім'ямолодьспорт за погодженням з Мінтрансзв'язку;
веслові судна, що використовуються без двигуна, довжиною до 2,5 метра.";
так що не знаю, що й думати. За 2010 і 2011 роки пишуть про 225кг, але останній закон від 2008 говорить про 2,5 метра.
та ніби зрозуміло що до 2.5 метра довжини не важливо яка вантажопідйомність, якщо без мотору.
Питання що означає "до 2.5 метра" - 250 см включно чи всі човни довші за 249.9см треба реєструвати... Не хочу клопоту з реєстрацією і техоглядами, тому пробую виявити для себе максимально дозволений розмір човна.
е хочу клопоту з реєстрацією і техоглядами, тому пробую виявити для себе максимально дозволений розмір човна.
mr. Bond, якщо рибнагляд захоче докопатись то докопається... В багатьох випадках вони (надіюсь вже колишні) наїзджають в надії необізнанності, незнання законів. Власне колись наводив приклад, коли в нашого земляка на Рівенщині забрали човен з мотором на штраф-площадку через суперечку і зовсім інший випадок, коли я спокійно тролив на Припяті та Нобелі незнаючи правил, на незаєстрованому човні з мотором 9 к/с без жодних документів, спасжилетів і вітався з пропливаючими мимо інспекторами... Тепер я теж задумався над питанням законопослушності і придбав 2,40. Думаю вона не підпаде в майбутньому під заборону .
На початку минулого сезону вибирав човен,щоб без реєстрації(тоді ще не мав прав судноводія),то оптимальним був розмір 2.40м.Пізніше виробники(Колібрі,Спортекс...) випустили човен з маркуванням 250см.,але по документам він був 248-249см.,залежно від виробника...знайшли можливість щоб не підпадало під дію закону . БАРК знайшов інший вихід,вони зменшили вантажопідйомність 250тки до 220кг(на шильдіку приклеєному до балона повинно писати),що теж дало можливість не реєструвати
все таки хотів би почути від людей які вже проходили цю процедуру. Ціну на все разом на реєстрацію свого човна, на права на керування маломірним судном і чи все це геморна настільки процедура, як мені розповідали?
Якщо не помиляюсь, за права (права без обмежень по потужності двигуна, тепер ніби є якісь зміни в "катигоріях"), в касу, в 2009р заплатив близько 2500грн. Реєстрація човна не дорога. Юрій Максимович, солідний і адекватний чоловік. Єдине що напрягає, в кінці року починають звонити і нагадувати (напрягати) за техогляд, раз навіть через податкову мені замутили... Пс. bmw-юра Ви хоч якось реагуйте в темах, в яких задаєте питання...
Доброго вечора! Маю човен вантажопідйомність до 136кг, 232см, має місце під мотор (до 2к.с. або Ел). Чи потрібно реєструвати, якщо куплю електродвигун до неї? Справа в тому що човен в мене давно, а документи вже не найду, бо декілька раз переїзджав за ці роки і вже незнайду . Дякую