Пошук по www.active.lviv.ua:
Пользовательского поиска

Електродвигун

Про надувний човен, електродвигун, двигун внутрішнього згорання, GPS навігаію, карти, ехолот

Електродвигун

» 10.04.2007 11:01 pm

На скільки часу стане заряду автомобільного акумулятора 65 А/г, чи всетаки варто відвалити 200 у.о. за акумулятор MINN-KOTA?

organizator
 
Повідомлення: 20
З нами з: 10.04.2007 10:16 pm
Звідки: Долина

» 11.04.2007 05:07 pm

Автомобільний акумулятор, взагалі, малопридатний для використання
для електромоторів. Річ в тому, що автомобільний акумулятор постійно підзаряджається і "боїться" повного розряду. Для електродвигунів створені спеціальні акумулятори глибокої розрядки, з більш товстішими пластинами і малим пусковим струмом. І не обов'язково Minnkota, хоча вони найкращі ( в комплексі з зарядним пристроєм).
Акумулятори Minnkota бувають трьох видів.
Самі дешеві - маркування DP ( подвійної дії ) використовуються як для переміщення на невеликі відстані, так і для електрозапуску бензинового двигуна.
Маркування DC- глубокої розрядки( 24.27.31) ємкістю 85,105 і 130 А-год якраз те , що називається "дешево і сердито". Підбір акумулятора оптимально рівний потужності двигуна в Lbs , помножена на три.
З практики : мотор 30 Lbs, акумул. 24 DC - два етапи по 6 год. на змаганнях в Касперівцях без підзарядки на 2-3 передачі.
Існують і більш дорожчі моделі серії AGM , тобто виготовлені по гелевій технології, але особливої різниці в тривалості експлуатації не помітив.

diya
 
Повідомлення: 12
З нами з: 07.04.2007 09:15 am
Звідки: Івано-Франківськ

» 11.04.2007 08:09 pm

Я це розумію , мене цікавить практика тобто коли знаходишся на водоймі 3-5 днів і є тільки автомобіль з його реле-регулятором ,а до найближчої розетки ...цять кілометрів. На скільки часу стане акуми (приблизно) на Rhino 32.
Чи достатньо такого акумулятора для нетривалого тролінгу (2 год) і приблизно 2 км. руху по водоймі ?
Востаннє редагувалось organizator в 13.04.2007 07:29 pm, всього редагувалось 1 раз.

organizator
 
Повідомлення: 20
З нами з: 10.04.2007 10:16 pm
Звідки: Долина

» 11.04.2007 09:17 pm

Тільки при умові щодобової підзарядки, якщо паливо зайве є :) і тільки якщо це окремий, не знятий з авто акумулятор.

Аватар користувача
Pavel K
Львівський клуб активного відпочинку
Львівська обласна федерація риболовного спорту
 
Повідомлення: 2777
З нами з: 12.02.2007 09:10 pm
Звідки: Львів, Cихів O67927O677

» 11.04.2007 10:00 pm

Pavel K написав:Тільки при умові щодобової підзарядки, якщо паливо зайве є :) і тільки якщо це окремий, не знятий з авто акумулятор.

Тобто якщо MINN-KOTA то хватить на 4 дні при такому навантаженні.

organizator
 
Повідомлення: 20
З нами з: 10.04.2007 10:16 pm
Звідки: Долина

» 12.04.2007 08:18 am

organizator написав:Тобто якщо MINN-KOTA то хватить на 4 дні при такому навантаженні.

Це ваш власний висновок, я такого не писав. Приблизно, якого і на скільки вистачить, вже написали
diya написав:...З практики : мотор 30 Lbs, акумул. 24 DC - два етапи по 6 год. на змаганнях в Касперівцях без підзарядки на 2-3 передачі.
...

І це все залежить від ходових якостей човна, його завантаження, вітру...

Аватар користувача
Pavel K
Львівський клуб активного відпочинку
Львівська обласна федерація риболовного спорту
 
Повідомлення: 2777
З нами з: 12.02.2007 09:10 pm
Звідки: Львів, Cихів O67927O677

Re: Електродвигун

» 12.04.2007 10:08 am

organizator написав:На скільки часу стане заряду автомобільного акумулятора 65 А/г, чи всетаки варто відвалити 200 у.о. за акумулятор MINN-KOTA?


Не крепкий знаток аккумуляторов, но из личного опыта могу сообщить что 3 года назад регулярно (раз 10-12 за сезон) пользовались акумулятором 65 А/г от "копейки" по 6-8 часов рыбалки на довольно крупных водоемах (не тролинга), а после этого он исправно заводил автомобиль и заряжался по дороге домой. Правда надо заметить. что на нем была такая зеленая лампочка и мы не допускали чтоб она погасла.

Думаю ответ на вопрос: "чи всетаки варто відвалити 200 у.о. за акумулятор MINN-KOTA?" зависит от того как часто и долго ты собираешся плавать на електромоторе.

Мой друг с успехом плавает на 2 щелочних аккумуляторах (они не бояться полной розрядки), хотя это ему позволяют размеры и грузоподемность лодки - СНЛ-8.

Аватар користувача
And
 
Повідомлення: 40
З нами з: 11.04.2007 02:37 pm
Звідки: Ровно, Украина

» 12.04.2007 08:54 pm

Два роки плавав на автоакумуляторах 55А на Минкота-30,
чергував два, один на авто другий на човен.
На 2-3 години тролінга, на 2 швидкості його вистарчае, пропливав 4-5 км і був залишок.
Але навіть при акуратному використанніг (глубоко не сажати) через кілька місяців замикае банка.
Краще купити Польский для човнів, любий автомагазин може привезти під замовлення, коштуе коло 100 дол, вага коло 24 кг і заряжати його можна від авто.
Хоча Minnkota поза конкуренциєю.
Зображення

Аватар користувача
Igor
 
Повідомлення: 32
З нами з: 10.04.2007 07:08 pm
Звідки: Новояворівськ

» 12.04.2007 09:02 pm

Чи можна заряжати акуумулятор MINN-KOTA в авто (тобто як звичайний автомобільний) чи тільки зарядне і розетка?

organizator
 
Повідомлення: 20
З нами з: 10.04.2007 10:16 pm
Звідки: Долина

» 12.04.2007 11:09 pm

в каждом городе есть такие атракционы как машинки.Целыми днями они возят малишей.Подойдите поинтересуйтесь ценой акумулятора и его мощностью.может удивитесь?!

Аватар користувача
ryvak
Львівський клуб активного відпочинку
Львівська обласна федерація риболовного спорту
Львівський карповий клуб
 
Повідомлення: 2464
З нами з: 15.01.2007 11:22 pm
Звідки: Львів

» 13.04.2007 02:06 am

organizator написав:Чи можна заряжати акуумулятор MINN-KOTA в авто (тобто як звичайний автомобільний) чи тільки зарядне і розетка?

Якщо взяти до уваги абсолютно різну поведінку між стартерним (авто) і силовим акку, то можна і визначити відповідні примхи при зарядці. Скажімо так - стартерна батарея, призначення якої віддати максимальний струм при великому навантаженні за мінімально короткий час (тобто запуск автомобільногот двигуна) суттєво відрізняється від задач, покладених на постійне живлення єлектродвигуна при сталому навантажені. Власне цим і відрізняється стартерна і тягова аккумуляторні батареї. Відповідно до цього режими зарядки бітарей будуть відмінні. І, звісно, термін дії при не типовому використанні буде відміннтй від паспортних значень.
Резюме - стартерну батарею можна використовувати, але вона швидше зруйнується і значно швидше буде втрачати ємність, від якої власне і залежить тривалість екплуатації при сталому навантаженні, тобто запланованому маршевому пробігу. Але вона дешевша.

P.S. Якщо є можливість придбати спеціалізовану батарею - придбайте. Якщо фінанси і ваші роздуми прихильні до використання авто акку - без питань. Вперед!!!

Аватар користувача
Pavel K
Львівський клуб активного відпочинку
Львівська обласна федерація риболовного спорту
 
Повідомлення: 2777
З нами з: 12.02.2007 09:10 pm
Звідки: Львів, Cихів O67927O677

» 13.04.2007 07:55 pm

ryvak написав:в каждом городе есть такие атракционы как машинки.Целыми днями они возят малишей.Подойдите поинтересуйтесь ценой акумулятора и его мощностью.может удивитесь?!

Це питання взагалі болюче для власників цих забавок тому, що за аккумуляторами треба слідкувати від самого початку,і взагалі то в цих забавках стоять дешеві акку які довго не працюють. Потужності там максимум 25 А/год, такшо для двигуна він не придатний хіба що для ехолота.

organizator
 
Повідомлення: 20
З нами з: 10.04.2007 10:16 pm
Звідки: Долина

» 13.04.2007 08:20 pm

Pavel K написав:
organizator написав:Чи можна заряжати акуумулятор MINN-KOTA в авто (тобто як звичайний автомобільний) чи тільки зарядне і розетка?

Якщо взяти до уваги абсолютно різну поведінку між стартерним (авто) і силовим аккується і значно швидше буде втрачати ємність, від якої власне і залежить тривалість екплуатації при сталому навантаженні, тобто запланованому маршевому пробігу. Але вона дешевша.

P.S. Якщо є можливість придбати спеціалізовану батарею - придбайте. Якщо фінанси і ваші роздуми прихильні до використання авто акку - без питань. Вперед!!!

Якраз стартові струми (до 400 ампер) і убивають аккумулятор ,але є ще одна біда ,це зарядка акку великим струмом тривалий час. І ще одна поправочка ,якщо акку 100 А/год (чи він кислотний чи лужний чи метал-гідридний чи хоч літієвий нема різниці) значить він може видати 100 ампер на протязі години. Один плюс мін-коти в тому що він необслуговуємий. Але це все теорія мене цікавить практична сторона.

organizator
 
Повідомлення: 20
З нами з: 10.04.2007 10:16 pm
Звідки: Долина

Електродвигун

» 14.07.2007 01:39 pm

Минулого року в серпні відплавав тиждень часу на Пісочному по 4-5 годин два рази в день на автомобільному ВЕСТІ 74 кальцинованому вартыстю 55$ . Човник не дитячий Казанка 4,5м

Варто купувати тяговий чи не варто ???????

От якби пяток китайців від ліхтари пристосувати???

Andrik
 
Повідомлення: 86
З нами з: 02.05.2007 11:14 pm
Звідки: Львiв

» 14.07.2007 01:48 pm

Какой именно электро мотор брать? Кто какими пользуется, какие впечатления? Возможно ли тролинговать на таком моторе?

Аватар користувача
Юра
 
Повідомлення: 329
З нами з: 14.01.2007 03:52 pm
Звідки: Львів

Далі

Повернутись в Човни, мотори, ехолоти, GPS, навігація, карти



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей