Пошук по www.active.lviv.ua:
Пользовательского поиска

Фізика бейткастинга, тюнінг

Спінінгуємо з мультиплікаторною катушкою, снасті, техніка і тактика

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 20.10.2010 12:47 am

....ну з керамікою ніби легше трохи шпуля розганяється коли моно намотано мало-мало... десь так метрів з 30-40 і менше гуде :)
мабуть за рахунок того, що зазначені підшипники трохи швидкохідніші, ніж ті що були до них

tor
 
Повідомлення: 47
З нами з: 14.04.2010 12:28 am
Звідки: TERNOPIL

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 20.10.2010 10:40 pm

Дивно що керамічні в тебе "менше гудуть". По відзивах користувачів вони якраз повинні гудіти більше, що лікується закапуванням їх маслом.
Що нажаль відповідно значно знижує її переваги... Щось в мене враження що ти їх таки прокапав. Наскільки я знаю, для кераміки досвідчені рекомендують малеееньку капку абушного Рокет ойла як золоту середину між гудінням і властивостями.

Аватар користувача
BITR
 
Повідомлення: 781
З нами з: 19.07.2007 02:36 pm
Звідки: Київ, Соломянскьй р-н

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 17.10.2011 04:11 pm

Вітаю. :) Потрібна порада стосовно апгрейду вцілому механізму бігунка жилковкладача на ABU 5601C... Конкретно цікавить питання доцільності заміни штатного шнека на подібний укомплектований опорними підшипниками при заміні штатного бігунка на керамічний. По-суті з керамічним бігунком питання вирішено, а от з шнеком(по якому він рухається) не можу визначитися- чи є реальний зміст? :roll: З пов.
Востаннє редагувалось RAT в 13.05.2016 08:46 am, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
RAT
 
Повідомлення: 571
З нами з: 02.06.2008 07:43 pm
Звідки: Lemberg/(Iv.Vyhovsky/Tadzhytska str.)

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 19.10.2011 06:03 pm

Нє, нема. підшипники не дають якоїсь переваги під час забросу, то ж і Ульф каже. А безкінечник не відключається, вал усе одно зношується-періодично треба буде міняти-і скажи, велика різниця-міняти сам шнек,чи з дешевими втулками? А ще підшипники там також довго жити не будуть, мені здається, тому,що бруд буде попадати і змазка ізсередини підшипника буде вимиватися рідкою,яку Ти капаєш не безкінечник. IMHO,звичайно.

Аватар користувача
Wit
 
Повідомлення: 169
З нами з: 24.05.2007 08:57 am
Звідки: Львів

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 20.10.2011 01:32 am

Віталік, привіт. :) Доволі переконливо виклав суть питання доцільності такого апгрейду. :wink: Я чомусь був впевнений, що хоча б незначний приріст лекості ходу шнека і частково дальності закиду повинно було прибавитися. :oops: Можливо, очікуваний результат дало б додаткова заміна шпульних втулок та пром. шестерні в кришці на підшипнику. :roll: В такому випадку "на виході" та ж С4... :shock: :D Стоп, обмежуся "керамічним" бігунком, оскільки штатний трошки зносився... 8) З пов.

Аватар користувача
RAT
 
Повідомлення: 571
З нами з: 02.06.2008 07:43 pm
Звідки: Lemberg/(Iv.Vyhovsky/Tadzhytska str.)

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 20.10.2011 10:19 pm

Все правильно, Тарас, і легкість закиду і дальність збільшилися б, якщо Ти б С3-м намагався Ріджа 35-го закинути, а в адекватному для С3-го діапазоні-не вірю,що шось то дасть.

Аватар користувача
Wit
 
Повідомлення: 169
З нами з: 24.05.2007 08:57 am
Звідки: Львів

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 21.10.2011 02:05 pm

Ножик керамічний рулить. З ним катух набагато приємніше ходить і на забросі шуму значно менше. Кидає ніби приємніше а от на рахунок збільшення відстані то не сказав би...

Аватар користувача
BITR
 
Повідомлення: 781
З нами з: 19.07.2007 02:36 pm
Звідки: Київ, Соломянскьй р-н

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 21.10.2011 03:16 pm

Вітаю. :) Та насправді мені вистарчає здорового глузду не "гнатися" за дальністю закиду в такому класі "Раунда" тим більше при джеркуванні важкими приманухами. :wink: Основна мета апгрейду- продовжити термін експлуатації повзунка, щось на зразок фрази: "взути і забути". :D З пов.
п.с. На рідному повзунку легенька "виробітка"на робочій поверхні, "хробак" вроді внормі- візуально без змін... :roll:
п.п.с. Ножик "берьйом" на всякий ... :lol:

Аватар користувача
RAT
 
Повідомлення: 571
З нами з: 02.06.2008 07:43 pm
Звідки: Lemberg/(Iv.Vyhovsky/Tadzhytska str.)

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 21.10.2011 03:21 pm

Рідна пара хробак-ніж розрахована так щоб зношувався ніж. Коли ти поставиш "вічний" ніж то відповідно в далекосяжній перспективі зноситься таки хробак. Хоча до АБУ запчастини легкодоступні і недорогі а керамічний ніж крім того явно зменшує тертя в цьому вузлі. Тому все таки варто поставити кераміного ножика, він рулить як вже казав. :)

Аватар користувача
BITR
 
Повідомлення: 781
З нами з: 19.07.2007 02:36 pm
Звідки: Київ, Соломянскьй р-н

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 21.10.2011 03:30 pm

Мене таки влаштовує в "...далекосяжній перспективі..." що "кераміка"(т.б. ніж-повзунок) збільшить термін роботи вузла вцілому і додасть легкості ходу при навантаженні. :)
п.с. Хто там в Майка найближчим часом "затарюватися" буде? :wink: .... звісно, деталі в ПП. 8)

Аватар користувача
RAT
 
Повідомлення: 571
З нами з: 02.06.2008 07:43 pm
Звідки: Lemberg/(Iv.Vyhovsky/Tadzhytska str.)

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 21.10.2011 04:41 pm

Я пас, в мене все є. Але попробуй сконтактуватись з IL щось мені інтуїція підказує що може він буде...

Аватар користувача
BITR
 
Повідомлення: 781
З нами з: 19.07.2007 02:36 pm
Звідки: Київ, Соломянскьй р-н

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 07.12.2012 05:29 pm

От і завершився(для мене) мабуть сезон відкритої води і випала нагода поділитися думками стосовно втіленого незначного апгрейду ABU 5601C JB. Отже коротко, заміна штатного(т.зв. стокового) бігунка на керамічний, як і очікувалося, не додала приросту дальності проте, вразила прогнозованою легкістю ходу загалом механізму жилковкладача. Крім того, суттєво знизився рівень шуму(рокоту) пари бігунок-шнек в момент закидування. Суб"єктивно заміна виправдала сподівання і вартує тих відносно незначних капіталовкладень, додала комфорту у процес роботи з снастю. З пов.
p.s. Наступним кроком у "перевтіленні" планується заміна втулок на якісні кулькові ПШ для пониження планки вагової категорії приманух...

Аватар користувача
RAT
 
Повідомлення: 571
З нами з: 02.06.2008 07:43 pm
Звідки: Lemberg/(Iv.Vyhovsky/Tadzhytska str.)

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 25.02.2013 02:37 am

Вітаю. Для підняття темки... Практичний досвід Джефа Нільсена(Jeff Nielsen) у поняттях тюнінгу низькопрофільних мультиплікаторних котушок(текст оригінал без перекладу з посиланням на "BassBoatMagazine"):
http://super-tuning.home.mindspring.com/i1.html
Востаннє редагувалось RAT в 14.11.2013 01:23 pm, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
RAT
 
Повідомлення: 571
З нами з: 02.06.2008 07:43 pm
Звідки: Lemberg/(Iv.Vyhovsky/Tadzhytska str.)

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 17.03.2013 01:48 am

"Ет... шшшьайтан!" :shock: :D http://www.youtube.com/watch?v=v1XpmUYhvyA&NR=1&feature=endscreen
п.с. Спробуємо нараз відгадати які там стоять "кульки"(ШПШ) і чим змащені :?: :roll:

Аватар користувача
RAT
 
Повідомлення: 571
З нами з: 02.06.2008 07:43 pm
Звідки: Lemberg/(Iv.Vyhovsky/Tadzhytska str.)

Re: Фізика бейткастинга, тюнінг

» 11.05.2016 01:25 am

Вітаю. Оживляючи тему, спробую поділитися незначним практичним досвідом використання густого мастила від відомого бренду "HUSKEY". Порівняльний тест проводився у минулому сезоні на низькопрофільному мульті, який був у використанні найчастіше. Місце нанесення змазки "HUSKEY" LVI-50 PTFE Grease було вибрано- не синхронізований шнек бігунка("level wind") як деталь, яка найчастіше працює у агресивному середовищі. По завершенню сезону, почергово міняючи оригінальний "Shimano Grease" на LVI-50, можна було дати суб"єктивну оцінку придатності(альтернативному застосуванню) густого мастила від "Хаскі" для подальшого використання зокрема у даному вузлі мультиплікаторної котухи. Мастило LVI-50 не тільки зарекомендувало себе як повноцінний замінник оригінальному, але приємно здивувало "живучістю"(стійкістю до змивання водою) на поверхні вузла бігунка. Частота заміни, точніше поновлення змазки на шнеку бігунка скоротилася у рази без втрат робочих характеристик і консистенції альтернативного взірця від "Хаскі". Особисто мене результати порівняння з оригінальним мастилом від "Шимано" приємно вразили і підтвердили правильність мого вибору. Крім того, зважаючи на доступність і відносно розумну ціну, можна не перейматися питанням розхідного мастильного матеріалу для періодичного обслуговування мульта. З пов. :hi
п.с. Зважаючи на температурний режим використання LVI-50, підозрюю вирішення питання роботи мульта при низьких температурах. :roll:
http://huskey.com/Product/item/24/xmps/11007
http://www.huskey.com.ua/TPI/HUSKEY%20LVI-50%20PTFE%20Grease_Rus.pdf

Аватар користувача
RAT
 
Повідомлення: 571
З нами з: 02.06.2008 07:43 pm
Звідки: Lemberg/(Iv.Vyhovsky/Tadzhytska str.)

Поперед.Далі

Повернутись в Бейткастинг



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей