» 12.02.2010 11:27 am
икористовується водостійка фанера, зовні проклеєна шаром склотканини з єпоксидною смолою, з середини просочена спеціальними розчинами, носова і кормова банки заповненні пінопластом, що робить човни практично непотоплюваним.
не в образу сказано, та судячи з опису і креслень це - плавучий гроб! при співвідношені ширини човна і висоти борта, а також того що він досить легкий і абсолбтно плоскодонний:
1. вітром його нестиме як пушинку
2. при першому ж спиранні на борт цей витвір просто перевернеця в силу власних технічних характеристик
3. фанера і ебоксидка - крихкі матеріали, на практиці - вібрація це смерть для ебоксидки. а якщо ще й мотора вчепити на транець.....
4. сидіння приклеєні до бортів? (незнаю як можна до фанери щось надійно прибити...) - тоді це ненадовго....
5. яка конструкція уключин під весла? чи їх просто немає?
Рекомендації автору даного плавзасобу:
1. використовуй дощкі і просмоли по-людські! човен стане важчим, буде краще тримати хвилю і його важче буде перевернути.
2. зроби хоч невеличкий кіль!!!!!
3. зроби уключини - без них дуже важко гребти
4. до опрацювання нікому не намагайся це продати! це може коштувати комусь життя... хіба хтось захоче тещу покатати

.....