Про надувний човен, електродвигун, двигун внутрішнього згорання, GPS навігаію, карти, ехолот
» 29.05.2012 03:47 pm
Нирок 2
-
krushak
-
- Повідомлення: 19
- З нами з: 08.01.2008 11:29 pm
» 29.05.2012 03:49 pm
Ввечері буду в гаражі,маєш час і надхнення забирай!
-
krushak
-
- Повідомлення: 19
- З нами з: 08.01.2008 11:29 pm
» 21.09.2012 03:19 pm
ідкажіть на милість,людоньки добрі,де можна починити лопнувший по шву на протязі блилько 30 см гумовий човник?
мене теж така проблема. По шву 10 см розійшовся човен. ("Нирок-2").Обдзвонив велику кількість фірм, всі відмовляються. Хто може щось порадити?
ана проблема вирішується за допомогою стандартного ремкомплекту і години вільного часу!

итання все ще актуальне!Може,й справді не заморочуватись,а віддати човник в добрі руки?
Скористався пропозицією п.Петра (
krushak) і взяв в добрі руки його човен. Брав не тому що в мене нема човна(маю "тюнінговану" Лисичанку

), а тому що мав бажання врятувати "безнадійного" Нирка.
Як виявилось проблема в ремонті таки була

, тріснула внутрішня тісьма, яка тримає основну нагрузку на розрив, де сходяться чотири внутрішні стики балонів на носі. Довго складав план ремонту і його послідовність, бо ця тісьма- це первинний заводський процес поклейки човна цього бренду. Пропонований метод
seyvalterом- не канав (чистої води флуд а не порада... без образ)!
Отже, дотримуючись технологій мені таки вдалось відремонтувати човен, хоча без додаткового вскриття ще одного шва- не обійшлось . Додатково, за для безпеки, внутрішній шов був двічі проклеєний до балону. Тест проведений, тримає добротно,хоча клапана залишились слабким місцем... Травлять.
п.с. Звітик написав не заради "похвастати" а задля попередження власників Нирків! Не перекачуйте свої човни, особливо в жаркі дні

п.с. 2 Ну і назвали ж його? "Нирок"... Прямо як корабль капітана Врунгеля "...бєда"..
