Анонс

Дорогі Друзі, вітаємо Вас з наступаючим Новим Роком та Різдвом Христовим!
Пошук по www.active.lviv.ua:
Пользовательского поиска

Чемпіонат ЛьвівськоіЇ області.МОРМИШКА 05.02.2017

Чемпіонат ЛьвівськоіЇ області.МОРМИШКА 05.02.2017

» 07.02.2017 12:01 am

Напишу я перший звіт.......
Отже Чемпіонат проходив на Гамаліївці..
Зображення
Озеро знаю з фідерного напрямку,а от зимою озеро відкривається зовсім нове.
Так як в мормишці я новачок і почав ловити цієї зими,це для мене новинка цього року..
Тягнути я вирішив не буду і вирішив виступити на чемпіонаті області.
Перед тим поїхав два рази на тренування,але як завжди тренування проходить зовсім по іншому ніж самий чемпіонат..)
Приїхали ми на озеро близько 6-30...Зустріли біля вїзду Володю,за нами вже колєйка машин нас запустили на озеро,приїхали на точку збору..
Ще було темно привітання зі всіма,сюди туди вже починає світати...
Отже офіційне відкриття ,підняття прапора і гімн України
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Пройшлись по правилах,хтось незає,комусь нагадили,це ніколи не помішає..
Зображення
Всі вже готові до жеребкування почіпляли на себе амуніцію,і гов вибирати зони,мені попала зона А
Отже всі бігом до зон
Зображення
Старт..
Засверлив три лунки і відразу рибка...
Зображення
Дивлюсь по сторонах хто що ловить,засікаю як зі старту Андрій (Avtor) починає ловити,поки надумав до нього блище підходити вже все,професінал засіки вже біля нього рибку ловять))
Просверлив ,ще паро лунок вздовж сектора,ще підловив паро окунів
Зображення
Але плотва щось не ловиться...хммм
Починаю гасати по цілому секторі шукати рибу,ще забуваю що прапорець має бути весь час біля мене...але за трошка привикаю іі вже нікуди без нього...
А біля Андрія все більше людей,може це була перша помилка,що не пішов блище до нього,тепер буду знати)
Тур проходить швидко я 5 в зоні з вагою 0,587 гр,ну ніяк не розраховував,на таке але маєм то що маєм..
Чайок перевязка мормишок і другий тур,знову зона А