Отже Чемпіонат проходив на Гамаліївці..

Озеро знаю з фідерного напрямку,а от зимою озеро відкривається зовсім нове.
Так як в мормишці я новачок і почав ловити цієї зими,це для мене новинка цього року..
Тягнути я вирішив не буду і вирішив виступити на чемпіонаті області.
Перед тим поїхав два рази на тренування,але як завжди тренування проходить зовсім по іншому ніж самий чемпіонат..)
Приїхали ми на озеро близько 6-30...Зустріли біля вїзду Володю,за нами вже колєйка машин нас запустили на озеро,приїхали на точку збору..
Ще було темно привітання зі всіма,сюди туди вже починає світати...
Отже офіційне відкриття ,підняття прапора і гімн України

Пройшлись по правилах,хтось незає,комусь нагадили,це ніколи не помішає..

Всі вже готові до жеребкування почіпляли на себе амуніцію,і гов вибирати зони,мені попала зона А
Отже всі бігом до зон

Старт..
Засверлив три лунки і відразу рибка...

Дивлюсь по сторонах хто що ловить,засікаю як зі старту Андрій (Avtor) починає ловити,поки надумав до нього блище підходити вже все,професінал засіки вже біля нього рибку ловять))
Просверлив ,ще паро лунок вздовж сектора,ще підловив паро окунів

Але плотва щось не ловиться...хммм
Починаю гасати по цілому секторі шукати рибу,ще забуваю що прапорець має бути весь час біля мене...але за трошка привикаю іі вже нікуди без нього...
А біля Андрія все більше людей,може це була перша помилка,що не пішов блище до нього,тепер буду знати)
Тур проходить швидко я 5 в зоні з вагою 0,587 гр,ну ніяк не розраховував,на таке але маєм то що маєм..
Чайок перевязка мормишок і другий тур,знову зона А
Біжу відразу в край зони сверу лунку 5 м від кінця зони ставлю прапорець,прикормлюю,біжу сверлю ще декілька лунок

Починаю ловити відразу плотвичка,перехожу на іншу лунку окунець,потім тишина,вернувся на прикормлену лунку ще один окунець,сверлюсь вздовж зони,там глибше ніж блище до середини,але це мені нічого неприносить,рибка закрила рот(( пічалька